Samstag, 20. Oktober 2018, 14:27 UTC+2

Sie sind nicht angemeldet.

• Anmelden

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: WE Airsoft Deutschland. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Moskito

WE Poweruser

Themenstarter Themenstarter

1

Freitag, 13. November 2009, 21:46

Neues Hopup System?

Moinsen,
was gibt es dazu zu sagen ?

"A NEW HOPUP SYSTEM FOR WE AWSS BY WETTI

The HopUp system on the WE/WETTI AWSS guns have been criticised for a long time. People have reported all kinds of errors and strange malfunctions. Some suggestions have been to adopt the old AEG system instead of the WE system. The thing is that it simply would not work on the AWSS system.

r_DSC00215

However, WETTI has as usual listened to the users and customers and the development of a new HopUp system is under testing. The new system is more or less exactly what people have asked for. The system consists of a modified WE AWSS HopUp chamber that houses any regular AEG HopUp bucking together with any regular AEG inner barrel.

This system is a fantastic innovation that gives people the freedom of choice if buckings and inner barrels. The market for different Hopup buckings and inner barrels is very well developed. Another benefit of this system is that it is very easy to work with and can also be very cheap.

Once again WETTI has listened and delivered!! "

MfG
Dr.Hase
http://en.tackfilm.se/?id=1265641227490RA98

~Dr.Hase´s custom rifle~ M16 AWSS - BLACK MAMBA - user
~Dr.Hase´s custom rifle ~ SCAR AWSS & VFC MK13 - user

Elchinator Männlich

Administrator

2

Freitag, 13. November 2009, 23:07

Nett, aber das ist nur ein Handyfoto von einem Prototypen... Sobald es da etwas mehr Substanz gibt, werden wir darüber berichten.
Mit freundlichen Grüßen
Elchinator

<- NSA/XKeyScore jamming active

Moskito

WE Poweruser

Themenstarter Themenstarter

3

Samstag, 14. November 2009, 21:50

Moinsen,
dazu was von WETTI Stand: 2009-11-14

"With regard to parts, we're working in a much more systematic way to assure all our dealers will start stocking parts (pistols & rifles) to service our customers.

Yes, we're making sure that this new internal system can be retro-fitted to older guns. :D

WETTI "

und

"Let me make this clear: YES, you can retrofit this to ANY of our older guns (WETTI or 'export' versions). What Buckshot is trying to say is that for all future NEW guns, this system will be exclusive to the WETTI/AFC version.

Anyway, what's showing in the pics here is, bu no means, the final production pieces! For all practical purposes, we're still working on & testing this new set up & we WILL NOT release it until it is tested 100% efficient & reliable. We have no intention to tread the old path...

WETTI "

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

MfG
Dr.Hase
http://en.tackfilm.se/?id=1265641227490RA98

~Dr.Hase´s custom rifle~ M16 AWSS - BLACK MAMBA - user
~Dr.Hase´s custom rifle ~ SCAR AWSS & VFC MK13 - user

RaptorFHM

Erbsenpistole

4

Sonntag, 15. November 2009, 02:23

Je mehr ich hier im Forum lese desto mehr glaube ich das Wetti/WE/What Ever... ;)
sich tatsächlich hin setzen und neues ausprobieren.
Gerade bei großen Neuerungen wie ein Hopup könnten es eine imense Gewinnspanne geben.
Aber erstmal abwarten was daraus wird.

Backet

Erbsenpistole

5

Sonntag, 15. November 2009, 09:04

Sehr schön. WE macht was für ihre Kunden.

Ich hoffe der Preis stimmt dann auch. Ein neue HU Unit würde ich mir sofort zulegen!

Bis jetzt bin ich mit dem WE Support sehr zufrieden!